fredag 21 juni 2013

Altanräcke III

Nya små detaljer..
 
Nya stolphattar! 40x145x145.
 Uffe på Stöde Rör hjälpte oss igen.
Denna gång genom att flytta (koppla om) bef. radiator mot ny vägg i utbyggnad.
Tack!
Stöde Rör!, extremt proffsiga, trevliga, tillmötesgående etc etc...
Jag rekommenderar dem varmt!
(Håkan B) 

Varför Stöde Rör!?
Maila mig gärna så förklarar jag närmare!!

Räcke!
 
Kära Sambon M tyckte räckesdelarna hade fel höjd.
Vi lyfte upp allt samman 1.5 cm.
Millimetrar!!!
Nu är vi nöjd..
Dags att inhandla mer material..
...


4 kommentarer:

  1. Supersnyggt räcke och stolphattar.
    Kram från syster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack syrran!
      Ni får meddela mig vad jag skall rita på här näst.
      Garaget?, detaljer?

      /Bror

      Radera
  2. Grymt snyggt jobbat!

    Det vore toppen om du kunde lägga upp några fler skärmdumpar av dina ritningar. Framförallt bjälklaget i den fantastiskt snygga trappen skulle hjälpa mig en hel del :-)

    / Göran

    SvaraRadera
  3. Hej Göran!
    Se tidigare inlägg!
    Jag skall se vad jag har i datagömmorna..
    Annars är det 45x195 + 45x95(cc600) + 27x145 dubbelrillat!.

    SvaraRadera