torsdag 13 december 2012

Insida Vita Huset V:2

Hmm, detta börjar bli en heminredningsblogg!
Lovar att bättra mig!, jag är byggare!!!
..men, är bara så nöjd över att första tankegångarna kring fönsterbrädan
blev exakt så som vi ville!
 De frästa spåren skulle ha två funktioner.
Dels kunna släppa igenom kablage från bordslampa.
 Dels kunna släppa igenom värme från radiator.
 Vi har även monterat mörkläggningsgardin som är skruvad i
fönstersmygens överbräda.
 Extremt lite kablage,..
Jo, jag bytte från svart till vit kabel på lampan.. (inköpt på JULA).
Jag har öppnat upp mot burspråket.
Kära sambon har inhandlat 5 julstjärnor som pryder våra fönster.
Här kommer jag fokusera kommande byggnadsinsats.
 


3 kommentarer:

  1. Oj vad fint det blir brorsan!
    kram från Anna

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni gör det. Jag gillade lampfoten väldigt mycket.Fastnade vid den, kanske för att jag älskar inredning och inte är någon byggare. ;)

    Ha en bra dag!
    Linda

    SvaraRadera
  3. Tack!
    Den är inhandlad på Cervera i Sundsvall.

    /M

    SvaraRadera